onsdag 13. mars 2013

Vårtegn 2013 - utfordring!

Nå er vi i gang i Norge også! Klikk deg inn på disse flotte bloggene og følg våren fremgang her i vårt langstrakte land. Vi legger ut våre 'Vårtegn' hver søndag. Vi blir alle glade for oppmuntrende kommentarer :)

Akersus

Akershus og Oppland:

Buskerud:

Hedmark:

Hordaland:

Finnmark:

Møre og Romsdal:

Nordland:

Oppland:

Oslo:
Enerhagen (og Värmland)

Rogaland:

Sogn og Fjordane:

Telemark:

Troms:

Vest-Agder:

Vestfold: 

Østfold:

Fra Sverige:
Östergötland: (ca midt i mellom Stochholm og Göteborg)

Tins rose


Vil dere hjelpe meg å lenke videre, så flest mulig blir med oss? Bruk bildet under.



Har du lyst til å bli med å vise frem vårtegn?

Legg igjen en kommentar i dette innlegget eller sender meg en mail (elinanitamelaas@hotmail.com) med navn på blogg og fylke du bor i. 


Husk at våren kan ha mange flere former enn en vårblomst, som snøsmelting, istapper, vårlige klær, vårlig interiør, mat og mye annet. Her er det bare fantasien som setter grenser.



37 kommentarer:

  1. Det er en veldig god ide Elin, jeg synes det er artig og se hvordan mine bloggvenner har det i vårt lange land.
    Vi har jo alle noe å vise til en hver tid.
    Gleder meg til å være med, god kveld fra Marit.
    (alle dager er det linker som engasjerer, så du må bare velge det som passer for deg)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Håper folk melder seg, så vi kan se på vårbilder fra hele landet:)
      Hvilket fylke bor du i?

      Slett
  2. Søndag er sikkert en grei dag å gjøre det på. Fint forslag dette! Jeg er med :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt! Det er bra:) Ja, søndag er sikkert en bra dag og folk har vært en tur ute (eller inne) og tatt bilder av vårens (forhåpentlige) fremgang.
      Hvilket fylke bor du i?

      Slett
  3. Morsomt med vårtegnutfordring, Elin. Jeg blir gjerne med, og tror også søndag er en fin dag å gjøre det på :)
    Jeg bor i Østfold.

    Blomsten du spurte om heter porselensblomst/hoya. Det er en takknemlig blomst å ha i stua for den trenger nesten ikke stell og vann, og den kommer stadig med nye blomster :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Kjekt du vil være med:)

      Slett
  4. Hello from Germany :) This sounds like such a sweet idea :) xo

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med på Vårtegn 2013 :-). Jeg bor i Akershus.

    SvarSlett
  6. Kjempegod ide. Jeg vil gjerne være med. Bor i Hordaland.

    SvarSlett
  7. Ja, dette hørtes supert ut, for akkurat nå føles våren veeeeeelig langt borte. Bor i Hedmark.

    SvarSlett
  8. Jeg bor i Akershus, og våren ertet litt, men trakk seg så tilbake på ubestemt tid...

    SvarSlett
  9. Dette hørtes jo kjempe gøy ut. Ikke så mange vårtegn her, men de kommer vel etter hvert. Jeg bor i Oppland!

    Klem

    SvarSlett
  10. Dette har eg lyst å vere med på, med forbehold om at eg kanskje ikkje får det til kvar gong :)

    SvarSlett
  11. Eg bur på øya Bokn som ligg i Rogaland. Heilt uti havgapet, men på le-sida inn mot Boknasundet.

    SvarSlett
  12. Jada, dette vil eg vere meg på :) Bur i Møre og Romdsal som for øyeblikket er full vinter :)) Men eg skal vel alltids finne noko vårlig å kome med.

    SvarSlett
  13. Det kan bli ei utfordring å finne vårtegn på 69 grader nord i mars, men jeg støtter alle tiltak som kan få fart
    på våren. Det er full vinter her nord og vårmåned har vi ikke før tidligst i mai, så dere må bære over med mange vinterbilder.

    SvarSlett
  14. Så gøy:)
    Dette er jeg gjerne med på!
    Kjekt når noen tar initiativet slik du gjør.
    Stå på og klem på veien fra meg!

    SvarSlett
  15. Jeg deltar gjerne - jeg har en hage i Akershus og en i Oppland.

    SvarSlett
  16. Høres spennende ut :-) Bor i Oslo.

    SvarSlett
  17. Har laget et lite innlegg om vårtegn, fra kragerø i Telemark :)

    SvarSlett
  18. Klart vi er med! Da blir det Rantenhagen, Hordaland :) Men ikke før litt ut på ettermiddagen :) Marit

    SvarSlett
  19. Jag hänger jättegärna på och visar mina vårtecken.
    http://vidvatternsstrand.blogspot.se/2013/03/vartecken-2013.html#comment-form
    Ha en fin söndag och det ska bli så kul att se alla vårtecken som droppar in!
    Kram Lotta

    SvarSlett
  20. Dette er en super ide!
    Alle vårtegn taes i mot med glede og forventning:)
    Jeg bor på ei øy helt sør i landet, Vest Agder fylke. Her kommer våren ofte tidlig - heldigvis.

    SvarSlett
  21. Hei Elin:)
    Så flott tiltak!
    Jeg bidrar med dette innlegget..fra Vestfold.
    http://hagerommet.blogspot.no/2013/03/helgegledervartegn.html
    God søndag:)

    SvarSlett
  22. Hei! For ei kjekk utfordring! :D eg deltar gjerne! Bloggen min heiter Huset i skogen, og eg bur i Hordaland. Skal eg dela link til vårteikn-innlegget her?

    Lina

    SvarSlett
  23. Da får vi se vårtegn fra hele landet,noen med og uten snø :o)
    I dag har vi hatt 11+ og litt overskyet og sol.
    Jeg har hage i Møre og Romsdal,helt ute ved Atlanterhavsveien.

    SvarSlett
  24. Bra tiltak, jeg vil gjerne være med. F eks med dette innlegget: http://bjarneshageblogg.blogspot.no/2013/03/rapport-fra-planterommet.html
    Jeg holder til i Vestfold.
    mvh Bjarne

    SvarSlett
  25. Ett sikkert tegn på våren hos oss i dag!! Blåveis :)

    SvarSlett
  26. Veldig hyggelig med vårtegn! Her i Kroken i Drangedal er det fremdeles masse snø, men små vårtegn finnes det nok her også ;-)

    SvarSlett
  27. Idag kan jag erbjuda finfina vårtecken!!!!

    SvarSlett
  28. Veldig hyggelig prosjekt! Jeg vil gjerne være med! Bor i Akershus.

    SvarSlett
  29. Så artig!:-))) jeg vil også være med. Bor i Finnmark

    SvarSlett
  30. Jeg blir gjerne med... ha rpostet et innlegg om vårtegn her i Molde.

    SvarSlett
  31. No er eg med og. HagenpaAmfjell som er i Sogn og Fjordane.
    Flott tiltak dette her!

    SvarSlett
  32. Endelig er våren her!! :))
    Her er en link til mine vårtegn:

    http://maj-natur.blogspot.no/2013/04/var.html

    Fra Møre og Romsdal:))
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag:))

    SvarSlett
  33. Legger ved link til mine vårtegn

    http://christinamariphoto.blogspot.no/2013/05/vartegn.html

    Fra nordland fylke,nærmere bestemt Narvik.

    Ha en nydelig søndag! :-)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...