lørdag 8. mars 2014

Vårtegn - uke 1

Velkommen til årets første uke med vårtegn!
Veldig hyggelig om DU blir med og deler vårtegn fra ditt hjemsted.


I dag fant jeg denne hyggelige overraskelsen! Jeg hadde egentlig ikke begynt å lete enda, siden hagen egentlig er full av snø. Men i et lite bed ved en fjellhylle tittet denne søte karen frem.

Vår i stua:


Til sist er det selfie av meg - som endelig fikk kjenne sola i ansiktet i dag!

Bli med og spre det gode vårtegn-budskap.


Og en vårglede er jo også ofte en helgeglede :)
Flere helgegleder finner du hos Vivis hagerom


Link til innlegget ditt. Trykk på 'Add your link'.

        

16 kommentarer:

  1. Fint å se at det spirer :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig med vårtegn=) Jeg vil gjerne være med, må bare komme meg ut for noen bilder=) Fin helg til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Å, det er så herlig med våren og alt som følger med den. I dag har vi hatt sol, for første gang på lenge. Herlig!
    Flott kombinasjon med vårtegn og helgegleder. Ønsker deg en fin helg videre.

    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig når ein kan finne den første spiren ute og vårsola som ein kan kjenne varmen av deilige strålar.
    Supre vår og helgegleder hos deg.

    SvarSlett
  5. Endelig er jeg med på vårtegn hos deg. Deilig med vårsol i ansiktet. Dagen i dag har vært himmelsk. God natt! Anne

    SvarSlett
  6. Jippi, nå er vi i gang, med Elin i spissen! Fint å se krokusen på vei opp, og nydelige du i solskinn! Også likte jeg jo de fine tulipanene.

    SvarSlett
  7. Hei Elin og god søndag.
    Så fine vårtegn det er hos deg, krokus og sol da har en ny ute sesong begynt igjen.

    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  8. Så herlig med vårstemning hos deg og alle som deler sine. Takk for at du drar igang!! Ha en vårlig søndag.

    SvarSlett
  9. Heldiggris! Ja, det gjelder å speide etter spirer med en gang snøen begynner å vike...

    SvarSlett
  10. Vårtegn kan være så mangt. En dorsk flue i mars? En blåveis i blomst? Alt som gir vårfornemmelser?! Ha en flott søndag og en fin ny uke!

    SvarSlett
  11. Ingenting slår den förste spiren man finner i hagen spör du meg. Det er det beste vårtegnet av dem alle:-)
    Håper du får en fin ny uke!
    Klem!

    SvarSlett
  12. Tenk at sånne små spirer kan gi så mye glede.
    Herlige vårtegn!!

    SvarSlett
  13. Så herloig vårtegn hos deg!
    Og så flott at du er igang med vårtegn:))
    Nå er det vår..og sol er sårt etterlengtet:))

    SvarSlett
  14. Så koselig at du er igang med vårtegn:))
    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  15. He-he, ja i dag har jeg også kjent sola i fjeset :-) Herlig vårfølelse!!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...