søndag 19. januar 2014

Helgegleder

Hei på deg! Håper du har hatt og har en flott helg.
Min helgeglede denne helgen er å ha helt fri. Hverdagene våre er travle og på fredagen er ofte skuldrene kommet helt opp til ørene. Helga er tida for å senke skuldrene igjen. Drikke kaffe, lage god mat, se ski på tv, måke, lese, leke og kanskje prøve skia selv.

Snøen har kommet og gjør naturen lys og fin.

Fuglene mates vinterstid med hjemmelaget snacks og solsikkefrø.

Meisene er stadig og forsyner seg av meiseboller med varierende utseende. De lages ved at mor i huset fyller fuglematmasse i pepperkakeformer og små barnehender pynter ivrig. 'Less is more'-prinsippet følges overhodet ikke.

Ha det fint!
-Hilsen Elin-

9 kommentarer:

  1. Hei:)
    Vakre bilder!
    Svar...du lurte på hvordan de tre små lysene var festet...jeg bruker fix( fra Blomsterbutikken)..men en kan også dryppe litt stearin og så sette lyset oppi.
    Fin søndag til deg:))

    SvarSlett
  2. Etter et par ukers ferie kan jeg ikke klage over mangel på avslapning ;-)
    Fuglemating er en hyggelig helgeglede! Stemnigsfulle bilder :-)

    SvarSlett
  3. Høres ut som dere har hatt ei superfin helg=) Det er jo akkurat sånn helger skal brukes, til å få skuldrene ned igjen! Det er viktig=) Fin ny uke til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Så godt å lande kropp og sjel i helgen. Det høres absolutt ut som om du vet hva som skal til for å nyte og gjør noe med det:) Både to og firbeinte trives skjønner jeg. Vakkert lys, både inne og ute. Det gir en nydelig stemning. Ha en fin søndagskveld med lave skuldre.

    SvarSlett
  5. Jeg har også kost meg med helgen, både inne og ute :-) Så er vi klar for en ny vinteruke?!

    SvarSlett
  6. Høres herlig ut med en helg hvor ingen spesielle ting skjer. Uka, er som du sier, travel og det er deilig når fridagene endelig kommer.
    Koselig og fin helgeglede, Elin. Ønsker deg en fin ny uke. Klem

    SvarSlett
  7. Vakre og avslappende bilder. Har blitt mye skititting på meg også. Har fått sådd blodbeger og bestilt frø. Nå begynner det å bli mange poser. Det blir spennende å se om jeg får plass til alt.
    Ha en riktig god kveld! Anne

    SvarSlett
  8. Høres ut som en virkelig deilig helg.
    Nydelige bilder du viser også.
    Heldige fugler hos dere, de er nok glad dere ikke følger less is more prinsippet :)

    Ha en flott ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  9. Både låter och ser härligt ut!
    Kram från Törnrosa

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...