lørdag 1. juni 2013

Chelsea Flower Show - del 1

Etter en travel og innholdsrik uke, er de endelig tid til å oppdatere bloggen igjen.
Vi kom hjem søndag kveld etter en super tur til London. Chelsea Flower Show var spennende, inspirerende, morsom og folksom. Været var ikke med oss og det var mye regn og lav temperatur. Heldigvis holdt jeg (nesten) varmen med lue, skjeft og votter fra Garden Girl - og mange kopper te.
Om jeg fikk tatt bilder? Å ja da... Mange. Av varierende kvalitet og av så utrolig mye rart - høydepunktene kommer her på bloggen.

Del 1:
Se på dette nydelige stedet! Perfekt for kaffe og en god bok.

Når jeg en gang i fremtiden skal ha drivhus, ønsker jeg meg et sånt:

Drivhusdetaljer:

Peon Black Pirate

Eller hva med en ny huske?

Det var selvfølgelig mange fine Show garden's. En av mine favoritter var:  'What Will We Leave? The Garden of Magical Childhood. Bildene under kommer alle fra denne nostalgiske hagen, inspirert av barndommens magi.

Ønskedammen, med ønsker for kommende generasjoner skrevet inn på steiner. Steinen i midten av bildet: To believe in the tooth fairy.

Barnas te-party:

Hagen var designet som et sted for gode minner og opplevelser.


Barndommens drømmested!


To be continued...


Ha en fortsatt strålende helg!
-Hilsen Elin-

Dette er mine Helgegleder, som vi deler hos Vivis Hagerom og litt til.

15 kommentarer:

  1. Tänk om alla vi trädgårdsnördar hade en inbyggd igenkänningsmojäng i mobilerna som tjöt när en bloggkompis var i närheten! Hade varit kul att träffas i Chelsea, men herregud, vi kanske träffas på svensk mark istället. :-)
    Jag spanade också in de underbara engelska växthusen, och de där med murad nederdel är inte dumma ...

    SvarSlett
  2. Dette må være en utrolig herlig glede. Skulle ønske jeg kunne vært der. Kjempe fine bilder du viser. Kan tenke du tok med deg masse inspirasjon hjem.

    Ønsker deg en fin søndag og takk for at du delte din glede. Klem

    SvarSlett
  3. Å så moro å få oppleve dette, nydelige bilder og flotte helgegleder.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  4. SÅ mye fint! Det må være en stor opplevelse å være der :-)

    SvarSlett
  5. Å, så mye fine bilder. Gleder meg til fortsettelsen...

    Klem

    SvarSlett
  6. Så heldig du er som har opplevd Chelsea show!
    Fine opplevelser..og fint å se for oss som er hjemme:))
    Takk:))

    SvarSlett
  7. A lovely flower show, I hope to attend one day. In the meantime I have enjoyed your beautiful photos and I thank you for sharing them with Today's Flowers.

    Denise
    Today’s Flowers
    An English Girl Rambles

    SvarSlett
  8. Så inspirerende! vil se mer:-)))

    SvarSlett
  9. Herlige bilder! Det må ha vært en opplevelse å få sett alt sammen. Gleder meg til flere bilder :-)

    SvarSlett
  10. Hm. En vakker dag burde man kanskje få med seg denne dronningen av hageutstillinger. Herlige bilder!

    SvarSlett
  11. Wonderful photos. Sorry for the late visit. Hope you'd find time to visit my Duranta Repens.

    SvarSlett
  12. Det var en søt showhage du viste fram. Det er overveldende mange inntrykk ¨på et så stort show som CFS. Det er så artig å se bildene fra alle bloggerne som har vært der denne gangen.

    SvarSlett
  13. Hei beste bloggvenn, endelig kommet rapport fra Chelsea. Har sett etter den med forventning. Flotte bilder av barnas paradis. Er jo det vi holder på med å skape, du og jeg. Gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  14. Never been to Chelsea, would love to go one day though but like so many things, 'one day' is often where it stays

    Mollyxxx

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...