mandag 15. april 2013

Flere glimt fra hagemessen 2013

Om du allerede har klikket deg inn i innlegget, så er du vel klar for enda flere bilder fra Hagemessa :)

Fin farge på campanula mot de grå brosteinene:


Jeg så flere fine benker jeg ønsker meg:




Vi har hver våre favoritter 
- rart ingen tar med litt zalo... 

Det var mange flotte lekeapparater for barn på messa, som for eksempel dette klatestativet med en kul slangedetalj under det blå nettet. 


Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte poenget med de lilla sauene - "dilla på lilla"? Den hadde jo blitt et fargerikt blikkfang i hagen iallefall.


Fine puter og rottingsofa fra Plantasjen.


Mer Plantasjen - grønt er skjønt:


Jeg likte denne løsningen på vann i hagen.


Skal det være en knoll?


Vårløker i blomst:


Ha en fortsatt fin mandag!

Jeg er nok ikke helt ferdig med Hagemessa enda
- det kommer et innlegg med noen av plantene jeg kjøpte der.



13 kommentarer:

  1. Så bra at du deler bilder fra messa, så kan vi nyte de, vi som ikke fikk vært der i år. Begynner å skjønne jeg har gått glipp av noe.. Gleder meg til å se innkjøpene dine. Klem

    SvarSlett
  2. Fine bilder fra messa!
    Jeg ser at jeg ikke fikk med meg alt, enda så mye som jeg koste meg og kikket. Det var mye spennende å finne der og masse inspirasjon å hente:)

    I dag fikk jeg forresten fire knoller av moren min som hun hadde fått billig siste dagen. Hun husket ikke hva det var, og jeg kjente dem ikke igjen. Det skal bli spennende å finne ut når det spirer! Morsomt med overraskelser:)

    SvarSlett
  3. Hyggelig med bilder! Jeg anbefaler på det varmeste en tur til Kew Garden på forsommeren. Du kan også gå inn på nettsiden deres for å sjekke programmet. Det skjer ofte noe interessant der. God tur.

    SvarSlett
  4. Ja, det var mye fint å se på der. Det blir så mange inntrykk, at det er greit å se de på bilder etterpå.

    SvarSlett
  5. Takk for titten! Rampete tenkt! Jeg har sett hva salo kan gi av bobler i en fontene... God tirsdag!

    SvarSlett
  6. De olika träbänkarna är jättefina, gillar verkligen kärleksbänken. Skulle sitta fint i min trädgård - då skulle jag och maken sitta där ljumma sommarkvällar ... :-)

    SvarSlett
  7. Benker er viktige for trivselen i hagen. Det var idet hele tatt mye fint å sitte på i hagen på denne messen.

    SvarSlett
  8. Skulle gjerne vert der. Veldig koselig å få noen glimt når man ikke kunne være der selv.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  9. Helt enig med deg i at det er en fantastisk kontrast mellom lobeliaene og betongen. Ser ut som du hadde en flott tur til messa!

    SvarSlett
  10. Det var utrolig mye fint på hagemessen. Tittet også på kjærlighetsbenken som de lager på Kjelle videregående skole. Blir spennende å se hva slags planter som ble med deg hjem. Ha det så fint. Klem Merethe

    SvarSlett
  11. Takk for at du deler med oss! Gleder meg til å se flere bilder fra messen:-)))

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...